لینکدین و پزشکان: 5 دلیل مهمی که به این شبکه اجتماعی نیاز دارند

Blog Single

لینکدین شبکه‌ای ارزشمند برای پزشکان، مدیران و متخصصان است.

در میان پلتفرم‌های بزرگ دنیا، لینکدین کمی متفاوت از دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک است؛ به دلیل اینکه لینکدین بیشتر از آنکه اجتماعی باشد تجاری است. لینکدین نسبت به دیگر پایگاه‌های رسانه اجتماعی قدیمی‌تر است و محیطی مفید برای پزشکان، مدیران و متخصصان است. رشد لینکدین نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی کم بوده اما ارزش تجاری و شغلی آن همچنان پابرجاست.

لینکدین ارزش بسیار زیادی در مراقبت‌های بهداشتی درمانی دارد. در این پلتفرم، امکان ارتباط با همکاران حرفه‌ای فراهم است. در ادامه همراه مداریو بمانید تا با دلایل ضرورت حضور پزشکان در لینکدین آشنا شوید.

  1. شهرت آنلاین

بخش مهمی از اعتبار حرفه‌ای پزشکان آنلاین شده است و آنچه از طریق لینکدین درباره خود می‌گویید بسیار مهم است.

  1. قابلیت مشاهده آنلاین

لینکدین شبکه‌ای معتبر است و باعث می‌شود که در جستجوهای اینترنتی،‌ اسم و پروفایل شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

  1. ارائه دانش و تخصص

پروفایل شما (با کلمات کلیدی مرتبط) ویترین تجربه، تخصص و موفقیت‌های شما است. نیازی نیست که در ارائه تخصص و دانش خود متواضع باشید. پروفایلی که به‌ خوبی ایجادشده باشد، می‌تواند توسط همکاران، کارمندان بیمارستان و همچنین افراد فعال در صنعت پزشکی پیدا شود.

  1. ارجاع و شبکه‌سازی

لینکدین شبکه‌ای عالی برای مسیر ارتباطی پزشک به پزشک است و برای ارجاع‌های حرفه‌ای شبکه‌ای مناسب است.

  1. آموزش و ادامه تحصیل

لینکدین فرصتی برای یادگیری و آموزش است. مقاله‌های علمی به اشتراک گذاشته می‌شوند و خوانندگان به محتوایی غنی از موضوع‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنند.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط:

ویدئوهای مرتبط:

Post

سامانه ثبت نسخه الکترونیک مداریو: سریع، کاربردپذیر و دقیق

1400/3/10

آیا با تاثیر تشکیل پرونده‌ الکترونیک سلامت بر روند درمان آشنایید؟ ثبت داروهای مصرفی، ثبت شرایط بالینی بیمار و ثبت مراحل درمان بیمار در طول زمان اطلاعات ارزشمندی را به درمانگران ارائه می‌کند. مرور سریع خلاصه مداخلات انجام شده، سابقه مصرف دارو و نتیجه آزمایش‌ها تاثیر مثبتی بر کیفیت درمان خواهد داشت. برای اینکه از تمام بخش‌های این پرونده مانند ثبت نسخه الکترونیکی، ارجاع بیمار،‌ مشاهده‌ سوابق درمانی‌ بیماران، بانک هوشمند داروها و بیماری‌ها، نتیجه‌های آزمایشگاهی، ارسال نسخه به بیمه‌ و ...بهره ببرید تماشای این ویدیوی آموزشی را از دست ندهید.

Post

مراحل ثبت نام پزشکان در نسخه الکترونیک بیمه سلامت

1400/12/11

اگر می‌خواهید از طریق سامانه نسخه نویسی الکترونیکی مداریو در کم‌ترین زمان برای بیماران بیمه سلامت، نسخه الکترونیکی ثبت کنید، ابتدا باید نام کاربری و کلمه عبور بیمه سلامت را دریافت کنید. در ادامه یک ویدیوی آموزشی از مراحل ثبت‌نام در نسخه الکترونیک بیمه سلامت ارائه شده است.